Om klanten te dienen zonder een specifieke locatie.
Dual Link Slave
Wij hebben de technology gebruikt en getest in de markt,
om zo een app te ontwikkelen welke de perfecte extensie is van een ober.
Gemakkelijk en intuïtief. De obers hebben de applicatie,
al vanaf de eerste dag onder de knie.
De POS in je hand
Met de draagbare Dual Link B & R applicatie zijn alle functionaliteiten van de POS aangepast aan een kleiner apparaat. De interface en het formaat zijn perfect om alles op te merken en actie te ondernemen met één hand. De iPod Touch is krachtig, licht, goedkoop en makkelijk te vervangen door andere apparaten.
Bar
Tafels
Neem orders op vanaf een specifieke locatie.
Tafels
Orders
Beheer Online orders en behandel takeout.
Werknemers
Volledig toegang, controle en gedetailleerd toezicht op alle werknemers.
Cash Desk
Informatie om relevante data en verkoop-statistieken te bekijken in real time.
Cash Desk
Administratie
Beheer je POS vanaf de iPad zelf of van elke andere locatie, dankzij de Manager Web Applicatie.
Automatische synchronisatie
Ons unieke synchronisatie systeem en connectie apparatuur garanderen maximale performance voor de obers. Verenigbaar met draagbare printers via bluetooth.
De bestelling wordt opgenomen in de Ober POS en tegelijkertijd kunnen de bar en de keuken beginnen aan de bestelling en de ober gaat door met het bedienen van de klanten.
Weet de status van je tafels
1.Welke tafels zijn vrij? Welke tafels zijn bezig met afrekenen? De iconen worden gesynchroniseerd naar alle Ober Apps zodat je altijd de status van de tafel weet.
2.Herstel de indeling van de tafels of verplaats producten naar een andere bestelling zonder een seconde te missen.
Voeg een “Naam” toe aan de bon zodat de bar en keuken weten dat er een bekende klant aanwezig is.
3.Bedien je in verschillende zones? Met een simpele swipe switch je eenvoudig tussen de zones.
Voordelen van onze pos systemen:
Met onze applicatie is het mogelijk om volledige toegang te krijgen tot de verschillende gebieden van je zaak om zo de bestellingen van je klanten te beheren vanuit elke kamer; Tijdens het dineren kan je de bestelling van de klanten openen, verplaatsen naar een andere tafel of gebied, samenvoegen met een andere tafel of groep klanten, etc. Bovendien zullen onze icoontjes je indicaties geven en waarschuwen voor de meest belangrijke fases tijdens het bestellingsproces. Daarnaast is het mogelijk om specifieke aanvragen door te sturen naar de keuken, aan te geven hoe lang een klant niet bediend is, etc.